عنایت‌الله رحیمی شنبه در ادامه بازدید از مجموعه‌ها و واحدهای تولیدی که به منظور رفع موانع و مشکلات و رونق تولید در استان به صورت مستمر انجام می‌شود از مجموعه تولیدی گلسار بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید با بیان‌ اینکه تلاش مجموعه مدیریتی استانداری در راستای رونق تولید و رفع موانع آن داشته منجر به نتیجه شده  است، افزود: در نتیجه این تلاش‌ها موارد متعددی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مجددا به عرصه تولید بازگشته‌اند.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: فعالیت این مجموعه‌ها با ایجاد اشتغال و کمک به چرخ‌های تولید باید به عنوان سودی‌ عمومی در نظر گرفته شود.
رحیمی با اشاره به اینکه چرخه تولید یک زنجیره و پروسه است، بنگاه‌های مالی و اقتصادی را یکی از حلقه‌های این زنجیره دانست و گفت:‌ بانک‌ها نیز در صورتی گردش مالی مستمری خواهند داشت که این واحدها و مجموعه‌های تولیدی فعال باشند.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی نیز باید در چارچوب‌های قانونی راه‌حل‌هایی برای همراهی با تولیدکنندگان تبیین کنند.
شرکت گلسار (سهامی خاص) از تولیدکنندگان چینی آلات بهداشتی کشور است که در زمینی به مساحت هشت هکتار و با ظرفیت تولید ۱۴ هزار قطعه محصول نهایی و عرضه بیش از ۱۳۰ نوع محصول مختلف در شیراز مشغول به فعالیت است.
۹۲۵۴ /۱۸۷۶ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.