سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس روز دوشنبه  اعلام کرد: با توجه به تغییر ساعت  رسمی کشور، ساعت بازدید از اماکن تحت پوشش این اداره کل نیز تغییر کرده است.

همت محمدی افزود: زمان بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت ۷:۳۰ صبح الی۲۲:۳۰ و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ است.

محمدی با بیان اینکه مجموعه تاریخی ارگ کریمخانی  از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پذیرای گردشگران است، ادامه داد: اماکن تاریخی حمام وکیل از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۲۰، موزه‌ پارس  از ساعت ۷:۳۰ تا۱۸:۳۰و موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت  ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ۷:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ به صورت یکسره باز است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به فروش الکترونیک بلیت اماکن تاریخی- فرهنگی استان، بازدید کنندگان می‌توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۱۷۱ و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن تفریحاتی به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین علاقمندان می توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.farschto.ir و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنرهای نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

۹۸۷۳ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.