مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس این خبر را یکشنبه اعلام کرده و افزوده است:‌ این انبار در سامانه انبارها ثبت نشده بود و بررسی اولیه و تحقیقات بعدی حاکی از تخلف احتکار در این انبار بود.
علی مبشری افزود:‌ مالک این انبار شناسایی و بازداشت شد و پرونده وی در حال طی مراحل قانونی و بررسی قضایی در تعزیرات حکومتی است.

توقیف ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق
 مامورین انتظامی شهرستان شیراز طی روزهای گذشته با مشکوک شدن به یکدستگاه تریلر کشنده که در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال تردد بود اقدام به توقف و بازرسی این خودرو کردند که در این بازدید ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در این باره گفت:‌ با توجه به نحوه جاساز کردن ماینرهای مکشوفه و احتمال قاچاق بودن آنها، محموله ضبط و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.
مبشری افزود:‌ تحقیقاتی درباره این موضوع در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان انجام و نهایتا مشخص شد محموله مکشوفه به طور غیرقانونی وارد کشور شده و از بندر عسلویه به سمت تهران در حال حرکت بوده که به دام قانون گرفتار شده است.
مبشری اضافه کرد:  با توجه به محرز شدن تخلف راننده تریلر، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مکشوفه و پرداخت جریمه ۱۳ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.
 ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.