آیت‌الله لطف‌الله دژکام یکشنبه ۳شهریورماه در دیدار با مدیران ادارات و دستگاه‌های دولتی فارس عنوان کرد: نباید برخی مواقع چیزهایی را آن‌ قدر مهم کرد که گرایش عمومی جامعه مغفول بماند، عموم مردم فهیم هستند و می‌دانند چه‌ کاری را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت، هفته بزرگداشت خدمات دولتمردان است و این‌گونه نیست که روزی کار و توقع از دولت نباشد.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: جایی که زمینه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم فراهم‌شده باشد، بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه کوتاهی در خدمت موجب ناراحتی ائمه اطهار است، افزود: با آنکه مردم حقوق شهروندی دارند، از نگاه دینی حق آنان بیشتر است و نباید به فردی که امام زمان(عج) وی را دوست دارد، کم‌توجهی کنیم.

مسئولان برای رضای خدا کار کنند

آیت‌الله دژکام خطاب به مدیران گفت: انسانیت و مردانگی بسیار مهم است. کاری کنید که نان زن و بچه کسی را نبرید، مطمئن باشید که در پیشگاه خداوند سربلند خواهید شد، هر کاری می‌توانید برای رضای خدا و انجام امور مردم صورت دهید، ممکن است فردی با تندی با شما برخورد کند؛ اما خدا حضور دارد، پس به‌درشتی با ارباب رجوع برخورد نکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ابراز امیدواری کرد همگان بتوانند جهت‌گیری مردم به ارزش‌ها و کارهای انسانی را مورد احترام قرار دهند و اصراری بر تغییر دادن آن نداشته باشند.

پیگیر دریافت خسارت سیلزدگان هستیم

فرماندار شیراز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت، اظهار داشت: در سال جاری طبق پیش بینی‌های انجام شده برای ایام نوروز در شهرستان شیراز و ورود مسافران نوروزی برنامه های خوبی انجام شده بود که متاسفانه با بروز سیل پنجم و ششم فروردین ماه با اتفاقاتی تلخ و ناگوار مواجه شدیم که دستگاه های اجرایی ماه‌ها درگیر آن شدند.

محمدرضا امیری به اعطای تسهیلات بازسازی اماکن به خسارت‌دیدگان اشاره کرد و بیان داشت: اعتبارات وصول شده کفاف تمامی افراد مدعی خسارت را نداد و همچنان در حال پیگیری هستیم.

وی همچنین به وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات کهمره سرخی اشاره کرد و گفت: به رغم هشدارها امسال شاهد حوادث آتش‌سوزی نیز بودیم که با تلاش‌ها و اقدامات دستگاه های مرتبط مهار شد.

فرماندار شیراز در ادامه گفت: تعداد و گستره آتش‌سوزی‌ها در فارس کاهش یافته است و  با توجه به آمارها در سال جاری آتش‌سوزی در مراتع و ارتفاعات درمقایسه‌با سال گذشته کمتر بوده است.

این مقام مسئول از کمبود امکانات در حوزه آتش نشانی نیز یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که با تامین تجهیزات شاهد چنین حوادثی نباشیم.

دولت با وجود تنگناهای اقتصادی ارائه خدمات بخش‌های عمرانی را متوقف نکرده است

وی با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی است، ابراز داشت: همه دستگاه‌های اجرایی بایددر شرایط کنونی بسیج شوند و دولت نیز با وجود دشوارهای و مشکلات ارائه خدمات در بخش های عمرانی را متوقف نکرده است.

فرماندار شیراز گفت:  ۱۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۸ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان در بخش های آبرسانی، خدمات بهداشتی روستایی، مرکز سلامت گلستان، حوزه گردشگری، ورزشی و در حوزه رونق تولید به بهره‌برداری می‌رسد.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.