رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا گفت: تیم منتخب استان فارس در قالب تیم ب ایران با ۹۵ ورزشکار در مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD  شرکت کرده بود که ۵ ورزشکار فسایی این تیم موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره شدند.
امید ابوالفتح پور روز جمعه به خبرنگار  ایرنا اظهار داشت: در رده بندی ملی تیم ایران الف(اصفهان) با ۵۴ مدال طلا در جایگاه نخست ایستاد و تیم ایران ب(فارس) با ۴۰ مدال طلا دوم شد و تیم پاکستان نیز با ۲ مدال طلا به عنوان سومی دست یافت.

وی ادامه داد: در این مسابقات اسما کاظمی، مائده عظیمی و فاطمه امیدی در وزن‌های مختلف در بخش کومیته مقام اول، مریم غضنفری در بخش کومیته مقام دوم و ساینا کاظمی در کاتا مقام دوم را کسب کرد.

در رده بندی کشوری از ۱۷ استان شرکت کننده در این مسابقات ، تیم هرمزگان با ۳۳ مدال طلا قهرمان  ، تیم یزد با ۲۸ مدال طلا نائب قهرمان و تیم خوزستان با ۱۸ مدال طلا در جایگاه سوم ایستاد.

اولین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD در بخش بانوان با حضور هزار و ۲۴ نفر شرکت کننده از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، نپال و عراق در بخش کاتا و کومیته در ۱۴ و ۱۵ مردادماه به میزبانی شهر یزد برگزار شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

۹۶۵۳ / ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.