معاون هماهنگی امور اقصتادی استانداری فارس، با اشاره به تصویب ۶۰۶ میلیارد تومان به طرح‌های فراگیر، روستایی و عشایری در این استان افزود: از این میزان افزون بر ۵۶۰ میلیارد تومان از سوی بانک‌ها و موسسه‌های عامل به چهار هزار و ۶۶۰ طرح پرداخت شده است.

یدالله رحمانی، سه شنبه در سی و هفتمین جلسه شورای راهبری استان در شیراز افزود: در مجموع چهار هزار و ۷۵۹ طرح برای دریافت تسهیلات به مرحله انعقاد قرارداد با بانک‌ها رسیده‌اند که چهار هزار و ۶۶۰ مورد آن در بخش‌های فراگیر، روستایی و عشایری و دستگاه‌های حمایتی موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان در بخش دستگاه‌های حمایتی به  بانک ها و موسسه‌های عامل در استان ابلاغ شده که از این میزان  ۱۰۸ میلیارد تومان به طرح های مصوب پرداخت شده است.

او اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۲۶۸ طرح نهادها و دستگاه‌های حمایتی که در بانک‌ها به مرحله انعقاد قرارداد رسیده، ۱۰۳ طرح مربوط به  بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۳۷۶ طرح مربوط به بهزیستی و یک هزار و ۷۸۹ طرح مربوط نیز به کمیته امداد است.

رحمانی اضافه کرد: استان فارس در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در جایگاه سوم در کشور قرار دارد و تمام موسسه‌ها و بانک‌های عامل استان باید با توجه منابع ابلاغ شده تمام کوشش خود را برای پرداخت تسهیلات انجام دهند تا استان جایگاه استان در این زمینه ارتقا یابد.

وی، در خصوص میزان تخصیص تسهیلات به مشاغل خانگی هم گفت: مبلغ ۵۰۹ میلیارد ریال اعتبار به بانک‌های عامل ملی، سپه، کشاورزی، صادرات، ملت و رفاه کارگران تخصیص یافته که  ۴۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

۶۱۲۲/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.