دکتر محمدجواد مرادیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حدود ساعت ۱۱ صبح امروز، هتل در حال ساخت آسمان شیراز دچار آتش سوزی شد که پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ شیراز، سه دستگاه آمبولانس به همراه خودرو فرماندهی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت که شش مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و دو مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند، همچنین دو نفر از مصدومان این حادثه از نیروهای آتش نشان بودند که بر اثر گرما بیش از اندازه، دچار مشکلات تنفسی شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به استقرار پست فرماندهی و مشخص شدن مکان مراقبت از مصدومان در محل حادثه ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی، ۴ دستگاه آمبولانس مجهز به مراقبت های ویژه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس، برای پشتیبانی از خطرات احتمالی در محل حادثه مستقر شدند.

دکتر مرادیان با بیان اینکه طول ساختمان هتل آسمان ۶۷ متر مربع است و احتمال ریزش دارد، اضافه کرد: با تشکیل کمیته بحران دانشگاه، طی فراخوانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های شیراز به صورت آماده باش در آمدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توصیه کرد: با توجه به طول ساختمان هتل و احتمال ریزش آن تا شعاع ۲۰۰ متری، از همشهریان درخواست می شود از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند.

هتل در حال ساخت آسمان شیراز با گذشت ۱۱ ساعت از آغاز آتش‌سوزی همچنان در آتش می‌سوزد و تلاش برای خاموش کردن آتش در این هتل همچنان ادامه دارد.

۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.