دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج شنبه در سخنانی در این آیین گفت: نگاهی کاملا حرفه‌ای به این دوسالانه شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با همکاری علاقه‌مندان، دوره جدید را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

محمد بادپر با اشاره به تاریخچه برگزاری این دوسالانه از سال ۱۳۸۶  تاکنون بیان کرد: این دوره نیز مانند دوره‎های قبل‌ با همکاری و تعامل کارگاه داستان باران، انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

وی موضوع جشنواره نارنج را آزاد اعلام کرد و گفت: همگان از سراسر دنیا می‌توانند  تا آخر شهریورماه دو اثر حداکثر چهار هزار کلمه‌ای به آدرس رایانامه این جشنواره به نشانی  dastannaranj@gmail.com یا قسمت ارسال اثر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.dastannaranj.ir ارسال کنند.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به اینکه متن کامل فراخوان در سایت جشنواره آمده است، تاکید کرد: ضروری است علاقه‌مندان ابتدا متن فراخوان را به دقت مطالعه کنند و سپس آثارشان را ارسال کنند.

بادپر زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را آذرماه سال جاری عنوان کرد و با یادکرد از برگزاری دوره‌های پیشین ابراز داشت:این جشنواره تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی نویسندگان فارسی زبان رو به رو بوده است؛ به‌گونه‌ای‌که در ششمین دوره این دوسالانه که اختتامیه آن در ۳۰ آذر ۹۶ برگزار شد، افزون بر یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه‌ این جایزه ادبی ارسال شد.

به گفته دبیر این دوسالانه، داوری ۶ دوره‌ گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران نظیر ابوتراب خسروی، محمد کشاورز، احمد اکبرپور، حسن محمودی، احمد آرام، عباس عبدی، بهاالدین مرشدی، ندا کاووسی‌فر، غلامحسین دهقان، بابک طیبی، محمد حسینی و فرشته احمدی بر عهده داشته‌اند.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.