محمدرضا امیری روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز افزود: مدیریت بحران سیل فروردین در شیرار در ایجاد همدلی،مهربانی بسیار موثر و امداد و نجات در این رخداد سرآمدی برای وضعیت‌های اضطراری در کشور شد.

وی ادامه داد: قرار نبود که فرمانداری خسارت به آسیب‌دیدگان بپردازد اما با پیگیری‌های خاص و حضور مدیران عالی رتبه دولت تدبیر و امید در این شهر به صرف دلجویی از آسیب دیدگان،خصوصا مسافرین، کمک هزینه‌هایی به افراد پرداخت شد که تاکنون در موارد مشابه در کشور سابقه نداشته و همچنین انجام مراحل پرداخت مابقی این کمک‌ها نیز در حال پیگیری وتامین اعتبار است.

در ادامه این مراسم معاون قبلی هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز و مدیرکل فعلی حوزه دفتر استاندار فارس گفت: تعامل و هم‌افزایی ادارات در برگزاری انتخابات پیش رو امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرهاد امیدوار افزود: شرایط معیشتی مردم اکنون با مشکلاتی مواجه شده و لازم است که سازمان‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر،نقاط ضعف و تهدیدها را شناسایی کرده و در رفع و کاهش آن با جدیت اقدام و نقاط مثبت را تقویت کنند.

پروژه های نیمه تمام اولویت دارد

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز به بیان اهداف کاری در این بخش پرداخت و گفت: اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و از کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بیهوده جلوگیری می‌شود.

آرش اسدپور افزود: طرح‌های عمرانی که ضرورت داشته و با معیشت مردم سرکار دارند مدنظر قرار می‌گیرد و بازدید از روستاها وبخش‌های شهرستان شیراز با هدف پیگیری مطالبات بحق مردم در اولویت قرار خواهد گرفت.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز مشخص شد

در پایان این مراسم از فرهاد امیدوار معاون قبلی هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز تجلیل و آرش اسدپور در این سمت معارفه شد.

۹۸۷۳/ ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.