معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه دانشگاه مبدا تحولات و مقدرات یک کشور است، اهمیت دانشگاه را هم‌تراز با اهمیت آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: تضمین آینده کشور با نقش آفرینی دانشجویان، پژوهشگران، محققان و اهل علم و اندیشه محقق خواهد شد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی، بر نقش و جایگاه فرهنگیان؛ دانشجویان، اساتید و جوانان در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد .

وی با بیان اینکه ۷۴ درصد از شهدای جنگ  جوانان ۱۷ تا ۲۴ ساله بودند، عنوان کرد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس  و پیروزی انقلاب چهره ها ی علمی و اساتید دانشجویان و دانش آموزان نقش برجسته‌ای داشتند امروز نیز در توسعه کشور نقش اثر گذار و تعیین کننده‌ای بر عهده دارند .

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس یادآور شد: اگر به دانشجو و دانشگاه توجه نشود خبری از رونق توسعه و شکوفایی کشور نخواهد بود .

قاسم‌پور دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه استراتژیک و ماموریت گرا برشمرد و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه و تاکید بر توسعه کمی و کیفی از سوی ایشان نشان دهنده  اهمیت دانشگاه فرهنگیان است .

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان به تربیت نیروی انسانی متخصص می پردازد، اظهار کرد: این نیروهای متخصص در کسوت معلم آینده سازان کشور را تعلیم خواهند داد .

  معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین از متولیان دانشگاه فرهنگیان خواست، در توسعه استان اثر گذار بوده و از ظرفیت‌های مختلف در این راستا بهره بگیرند .

قاسم‌پور ضمن تقدیر از دکتر اناری نژاد، سرپرست دانشگاه فرهنگیان و آرزوی توفیق در خدمت رسانی برای دکتر افلاکی فر رئیس جدید این مجموعه، ابراز امیدواری کرد در دوران‌ریاست جدید شاهد حرکت علمی پر قدرت و با برنامه دانشگاه فرهنگیان باشیم .

وی از رئیس جدید دانشگاه خواست بیانیه گام دوم‌انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند .

قاسم پور اظهار کرد: نگاه جهادی و انقلابی در مدیریت،  توجه به نیروی مستعد و کارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: از ریاست جدید دانشگاه فرهنگیان استان انتظار داریم با بر قراری وحدت و همدلی از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های درون دانشگاه به خوبی استفاده کرده و  تعامل مثبت با سایر ادارات و بخش‌های خصوصی  در جهت رفع مشکلات و توسعه کمی و کیفی دانشگاه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  را در دستور کار قرار دهد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.