رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز بر تعیین تکلیف وضعیت زندانیان تحت قرار توسط قضات دادگستری های سراسر استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس در راستای تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر حبس زدایی، رئیس کل دادگستری فارس، معاونین قضایی رئیس کل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور مدیرکل زندان های فارس و مدیر زندان مرکزی شیراز از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی پس از بازدید از اندرزگاه ها و ملاقات حضوری با زندانیان گفت: به همه محکومان مالی خصوصاً محکومان مهریه که تأمین مناسب دارند مرخصی اعطاء می شود و این مرخصی تا پانزده روز قابل تمدید است.

رئیس کل دادگستری فارس تأکید کرد: وضعیت زندانیان تحت قرار بررسی و مقرر گردید علاوه بر زندان های شیراز، در همه شهرستان ها نیز وضعیت این زندانیان مشخص و تعیین تکلیف شوند و نتیجه اقدامات به دادگستری مرکز استان اعلام شود.

وی با تأکید براینکه قضات استان باید وضعیت زندانیان بلاتکلیف را بررسی کنند گفت: قضات دادگستری، باید وضعیت زندانیان تحت قرار را بزودی مشخص و نتیجه را اعلام کنند.

موسوی در ادامه در خصوص وضعیت فیزیکی زندان از حیث نگهداری زندانیان نیز یادآور شد: وضعیت مکان نگهداری زندانیان بسیار مطلوب است و زندانیان در این خصوص اعلام رضایت داشتند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.