معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: تعداد سه هزار و۴۷۶ طرح با مبلغ ۴۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی از طریق بانک‌ها و موسسات عامل پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت : تعداد سه هزار و۴۷۶ طرح با مبلغ ۴۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی از طریق بانک‌ها و موسسات عامل پرداخت شده است .

به گزارش اطلاع رسانی استانداری فارس یداله رحمانی در سی و چهارمین جلسه شورای راهبری اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی بیان داشت : کمیته نظارت تشکیل شده در استان تاکنون از 77 طرح ایجادی، 22 طرح توسعه ای و 11 طرح در گردش از طرح های فعال و غیر فعال در سطح استان را بازدید کرده اند .

وی در ادامه با توجه به روند فعالیت کمیته نظارتی افزود: تمامی طرح هایی که از بانک ها تسهیلات دریافت کرده اند توسط این کمیته مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند و از مجموع 110 طرح بازدید شده کمیته نظارت استان که در 15 شهرستان محقق شد. موارد مورد ابهام کمیته در نحوه هزینه کرد تسهیلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس با توجه به گزارش وضعیت طرح های حمایتی معرفی شده به بانک ها و موسسات عامل بر اساس سامانه کارا اظهار داشت :  214 طرح نهاد حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مبلغ 22 میلیارد تومان ، 961طرح  بهزیستی با مبلغ 103 میلیارد تومان و پنج هزار و 135 طرح کمیته امداد امام خمینی ( ره)  با مبلغ 317 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است که تعداد یک هزار و125 طرح با مبلغ 55.8 میلیارد تومان توسط بانک ها و موسسات عامل پرداخت شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.