کوروش امامی فر، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک مقدمات انتقال تیم فوتبال بانوان فارس به باشگاه لُران زاگرس شیراز فراهم شده است.
وی، ضمن تقدیر از مدیر باشگاه خلیج فارس شیراز که در دور رفت تیم فوتبال بانوان فارس را زیر پوشش قرار داده بود، افزود: این باشگاه تلاش خود را کرد اما به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانست هزینه دور برگشت تیم فوتبال بانوان را متقبل شود.
امامی فر ادامه داد: تیم فوتبال بانوان فارس قرار بود برای انجام نخستین هفته از دور برگشت امروز (پانزدهم اردیبهشت) عازم شهرستان بم از توابع استان کرمان شود که به دلیل نقل و انتقال به باشگاه لُران زاگرس، نتوانست به این سفر برود.
دبیر هیات فوتبال فارس بیان داشت: تیم فوتبال لُران زاگرس در هفته دوم دور برگشت با قدرت در رقابت ها شرکت و سهمیه لیگ برتر را حفظ خواهد کرد.
وی گفت: این تیم جوان است و نیاز به حمایت بیشتری دارد و برای حفظ آن همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.
تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز هم اینک پس از انجام 13بازی با سه امتیاز در قعر جدول بسر می برد و خطر سقوط تنها نماینده فوتبال بانوان فارس در لیگ برتر را به شدت تهدید می کند و بدون تردید دور برگشت نیز برای این تیم بسیار اهمیت دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ایران 12 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند کرد و در پایان 2 تیم انتهای جدول راهی دسته یک خواهد شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.