رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: عمده قوانین تجارت مخل تولید است و مجلس باید در شرایط فعلی به حذف قوانین اضافه و مخل اهتمام بورزد.

به گزارش ایلنا سهراب شرفی رئیس خانه صمت استان فارس در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه کشور نیازمند قوانین جدید و راهگشا است گفت: یک سال در مجلس را ببندید و هیچ قانونی تصویب نکنید و تنها به حذف قوانین مازاد بپردازید، این یکی از بهترین راهها برای رونق تولید است . 

شرفی افزود: در حوزه قوانین کارگری بین کارگر مغرض، مخلص و سارق هیچ تفاوتی قایل نشده و کارفرما طبق قانون ملزم به ادامه همکاری با آنها است . 

وی در ادامه با انتقاد از کم کاری ها در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی و صیانت از منابع آبی هیچ کاری نکرده‌ایم، عمده زمین‌های کشور در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است که این وزارتخانه هم از عهده آن بر نمی‌آید . 

رئیس خانه صمت استان ادامه داد:  در حوزه صادرات، پول صادرکننده در مالیات بر ارزش افزوده حداقل یک ماه دپو می‌شود اگر صادر کننده از این مالیات معاف است، چرا او را مجبور به پرداخت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.