معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، درباره درگیری دو تن از شهروندان با مأمور پلیس راهور شیراز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس استان فارس، سرهنگ کاووس محمدی با بیان اینکه در این رخداد، مامور پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است، گفت: روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت، تیم گشت پلیس راهور استان در تقاطع 15 خرداد (پارامونت) شیراز، در حال اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف بوده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و سرنشین آن فاقد کلاه ایمنی بودند، توسط مأموران متوقف شده و پس از بررسی‌های لازم به دلیل عدم احراز هویت و عدم استفاده از کلاه ایمنی، دستور توقیف و هدایت آن به پارکینگ صادر می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در این لحظه مأموران با مقاومت، ‌ایجاد درگیری و تعدی و تمرد سرنشین و راکب آن در محل مواجه می شوند که مأموران به منظور جلوگیری از فرار متهم و دفاع از خود، مجبور به استفاده از اسپری و دستگیری وی می‌شوند. 

محمدی با اشاره به انتقال موتورسیکلت مورد نظر به پارکینگ، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده و در جریان رسیدگی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و همچنین روانسازی ترافیک اقدام به اجرای طرح و برخورد با رانندگان خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف در سطح شهر می‌کنند، گفت: افرادی که بخواهند با انجام چنین اقداماتی و انتشار کلیپ در فضای مجازی، اعتماد مردم را نسبت به پلیس کاهش دهند، با برخورد قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.