به گزارش ایرنا، مردم شیراز همراه با مسئولان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه و با در دست داشتن نوشته ای با مضمون 'ما همه سپاهی هستیم' اقدام غیر قانونی و سخیف رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در پنج بند قرائت شد که از سوی راهپیمایان با تکبیر تایید شد.
در بخش هایی از این بیانیه بیان شد: درود خدا و سلام خالصانه ملت ایران به سبزپوشان همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یاوران دیروز امام راحل و امروز مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی و مردم ایران که با بصیرت عمار گونه و تلاش مجاهدانه خود، معادلات دشمن مکار و حیله گر را برهم زده و ترامپ شیطان صفت و ابله و تفاله های استکبار را عصبانی کرده اند.
اقتدار و تأثیر گذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و امنیت کشور و نقش آفرینی سربازان امام المسلمین در عرصه های بین الملل و تحولات منطقه ای، دشمنان قسم خورده اسلام و این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده و سردمداران تروریست پرور طاغوت اعظم، آمریکای خبیث این شیطان بزرگ و مصداق بارز استکبار با لابی گری صهیونیستها در اقدامی سخیف و رذیلانه، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی خارجی قرار داد، اقدام نابخردانه ای که واکنش کوبنده قاطبه مردم شریف، تمامی گروه ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت.
در ادامه این بیانیه آمده است : سپاه عزت آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مؤلفه قدرت نظام با کارنامه درخشان 40 ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست های تحت حمایت آمریکای خبیث، هشت سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. لذا تمامی ملت 80 میلیونی ایران خود را سپاهی قلمداد و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیدا محکوم می نماید.
این بیانیه افزود: سردمداران کفر پیشه شیطان بزرگ آمریکا با کارنامه سیاه و جنایت های ضدبشری از جمله قتل و عام مردم مظلوم یمن، نیجریه، بحرین، فلسطین، افغانستان، سوریه و عراق را مصداق تروریست پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه، مجریه و قضائیه و دیگر مسئولان نظام برای مقابله همه جانبه با این دشمن بشریت و رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی و آل سعود خائن را خواهانیم.
در بیانیه راهپیمایی شیراز آمده است : دلیل وحشت رژیم کودک کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست ناپذیری و تاثیر گذاری این سربازان دلاور و جان بر کف اسلام در منطقه می باشد. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدی ملت از مسئولین دانسته و تحقق آن را خواهانیم.
این بیانیه یاد آور شد : تداوم حمایت همه جانبه از کشورها و ملت های تحت ستم قدرتهای شیطانی استکباری صهیونیستی را وظیفه انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی های اخیر آمریکا و فرزند نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره تن امت اسلامی و جدایی ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی، مغایر موازین بین المللی و محکوم به شکست قطعی می دانیم.
در پایان این بیانیه آمده است: بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی نظیر در اختیار متفکران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف یک ساله دوم انقلاب اسلامی می باشد که اقدام جهادی آحاد مردم و مسئولان نظام برای تبیین واقع بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به عنوان شعار سال جاری را مصرانه خواهانیم.
گزارش های رسیده از خبرنگاران ایرنا در سایر شهرستان های فارس نیز حاکیست نمازگزاران جمعه در صفوف بهم فشرده و متحد با انجام راهپیمایی اقدام اخیر امریکا را محکوم و حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
/6122/6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.