به گزارش ایرنا هدایت الله رحیمی، پنجشنبه در آیینی که به مناسبت معارفه او به سمت مدیر کل تعاون روستایی فارس برگزار شد، افزود: به سبب اینکه پیشتر در سمت مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس فعالیت داشتم، با مسایل بخش کشاورزی این استان به خوبی آشنا هستم.
وی، با اشاره به انتظارات مدیران ارشد استان فارس از تعاونی های بخش کشاورزی، گفت: این تعاونی ها نقش قابل توجهی در تولید محصولات کشاورزی دارند و باید با همکاری اداره کل تعاون روستایی این استان برای افزایش تولید محصولات کشاورزی و در نتیجه تامین امنیت غذایی فارس تلاش کنیم.
مدیرکل تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: یکی از مسایل مهمی که باید در بخش کشاورزی به دنبال آن باشیم اعتماد سازی و امید آفرینی در میان بهره برداران این بخش است و بدون تردید این موضوع یکی از اولویت های این اداره کل خواهد بود.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد انتصاب مدیران عامل تعاونی های بخش کشاورزی فرمایشی باشد و اگر مدیر عاملی خطایی انجام دهد در اولین فرصت تغییر خواهد کرد.

**مشکلات، مانع افزایش تولید محصولات کشاورزی فارس نشد
مدیر کل پیشین تعاون روستایی استان فارس هم در این آیین بیان کرد: با وجود مشکلاتی مانند کاهش سطح آب های زیر زمینی، عدم تامین نهاده های کشاورزی و آفات اما تولیدات بخش کشاورزی این استان نه تنها کاهش نداشته بلکه صادرات محصولات کشاورزی بیانگر افزایش تولید این محصولات است.
احد بهجت حقیقی افزود: ظرف چهار سال گذشته، بیش از 100 هزار میلیارد تومان محصولات کشاورزی از استان فارس به بازارهای هدف و شماری از کشورها صادر شده است.
وی، همچنین تقویت تعاونی های بخش کشاورزی را ضروری دانست و گفت: زمانی این امر محقق می شود که اقتصاد کشور از دولتی بودن به سمت بخش خصوصی حرکت کند.
در این آیین، هدایت الله رحیمی به عنوان مدیر کل تعاون روستایی استان فارس معرفی و خدمات احد بهجت حقیقی مدیر کل پیشین این اداره تقدیر شد.
هدایت الله رحیمی پیشتر به عنوان مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس فعالیت می کرد.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.