به گزارش ایرنا، عبدالخالق کشاورزی جمعه در حاشیه بازدید از محل استقرار اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی و کمپ بسیج جامعه پزشکی فارس در محله سعدی،ضمن قدردانی از عملکرد سریع بسیج جامعه پزشکی در سیل اخیر شیراز افزود: تامین و توزیع رایگان دارو برای بیماران محله سعدی از صبح امروز آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت های دارویی، داروهای مورد نیاز تامین شده و طبق نظر پزشک معالج مستقر، به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار می گیرد.
کشاورزی تاکید کرد: دانشگاه به صورت مستمر، وضعیت موجود را رصد و پشتیبانی می کند و هرگونه نیاز بهداشتی و درمانی شهروندان را مورد پیگیری قرار خواهد داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین اعلام کرد: ساکنان شهرک سعدی در صورت نیاز به پزشک، پرستار، ماما، خدمات سرپایی و سرم درمانی، می توانند از امروز نهم فروردین با مراجعه به حسینیه امام صادق (ع) واقع در بولوار شهید وفایی محله سعدی و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی واقع در بولوار نیستان این محله، از خدمات رایگان سلامت بهره مند شوند.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.