به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید عباس موسوی، دوشنبه در نشست خبری افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نشر معارف اسلامی، ترویج باور‌های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از اهداف اصلی طرح آرامش بهاری است.
وی بیان کرد: در ایام نوروز، پنج خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان فارس شامل، حرم های مطهر سید علاءالدین حسین 'آستانه' و علی ابن حمزه (ع) در شیراز، امامزاده سید حسین (ع) کازرون، امامزاده شهید فراشبند و امامزاده اسماعیل (ع) فسا برپا می شود و 41 مُبلغ مذهبی در این خیمه‌ها فعالیت خواهند کرد.
موسوی اظهار داشت: در برپایی خیمه‌های معرفت دینی در بقاع متبرکه این استان، مُبلغان اعزامی از استان قم مشارکت دارند و در این خیمه ها ضمن اقامه نماز جماعت، 39 غرفه برای پاسخگویی به مسایل شرعی، ارایه مشاوره چندگانه با موضوع های روز و عرضه محصولات فرهنگی راه اندازی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه برگزاری آیین تحویل سال نو در 62 بقعه متبرکه فارس برگزار خواهد شد، گفت: 200 حسینه در این استان و 40 حسینیه در شیراز آماده ارایه خدمات به صورت شبانه روزی به‌ مسافران نوروزی و در زمان ناپایداری های جوی هستند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.