به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر شنبه در حاشیه بازدید از سالن 6 هزار نفره شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این سالن ها مربوط به 10 تا 15 سال پیش است که تا 2 سال پیش متوقف شده بود و با برنامه ریزی انجام شده هم اینک روند تکمیل 10 پروژه بسیار خوب است .
وی بیان کرد: وضعیت چند سالن 6 هزار نفره از جمله در شیراز، کرج، سنندج، کرمانشاه و ساری به نسبت بقیه پروژه ها پیشرفت بهتری داشته و سال 98 پنج سالن به بهره برداری می رسد.
سلطانی فر گفت: سالن 6 هزار نفره شیراز70 در صد پیشرفت فیزیکی دارد و مصالح مورد نیاز هم تامین شده و همه تلاش ما بر این است تا این سالن در هفته دولت سال 98 افتتاح شود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز، افزود: این استان ظرفیت بسیار خوبی در ورزش دارد و در سال های اخیر هم امکانات مطلوبی فراهم شده است و در آینده هم خبرهای خوبی از ورزش فارس می شنویم.
سلطانی فر افزود: همه تمرکز ما بر این است که زیر ساخت ها را تهیه و زمینه استعدادیابی را فراهم کنیم و امیدواریم بتوانیم قدم هایی برای آینده ورزش کشور برداریم که بسیار خوب باشد.
وی همچنین به نبودن تیمی از استان فارس در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و بیان داشت: فارس در گذشته تیم برق و فجر را در لیگ برتر داشته و از بازیکنان خوبی هم سود می برده است و هم اینک در بسیاری از تیم های لیگ برتر بازیکنان استان فارس بازی می کنند که این امر بیانگر استعداد های زیاد در این استان است.
در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس، پنج پروژه ورزشی در شهرستان های پاسارگاد، مرودشت، ارسنجان و بخش لپویی شیراز به بهره برداری می رسد.
7368 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.