به گزارش ایرنا ، مدیر اجرایی ششمین بازارچه خیریه کودکان کار چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مردم برای حضور در این بازارچه خیریه دعوت می کنیم.
لیلا محرر افزود: این بازارچه خیریه هر سال به نفع کودکان که عمدتا کودکان کار و بازمانده از تحصیل هستند با همت جمعیت خیریه امام علی(ع) برگزار می شود.
وی بیان اینکه در این بازارچه 45 غرفه به عرضه محصولات و مایحتاج عمومی می پردازند از همراهی شرکت ها و فعالان اقتصادی تقدیر کرد و گفت: کودکان کار و بازماندگان از تحصیل جمعیتی نیازمند حمایت هستند و اقداماتی هر چند کوچک می تواند تاثیر بسزایی در تغییر سرنوشت این افراد که ناخواسته در چرخه فعالیت های تامین مالی زندگی قرار گرفته اند بگذارد.
محرر گفت:هنرمند شیرازی حامد فقیهی و گروه هنری آسفالت، نیز برای حضور دراین بازارچه و حمایت از کودکان کار آعلام آمادگی کرده اند.
مدیر اجرایی ششمین بازارچه خیریه کودکان کار اضافه کرد: کودکان تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) زیر 15 سال سن دارند و غالب این کودکان در خیابان‌ها کار می‌کنند و محروم از تحصیل هستند،‌ آن هایی که به مدرسه می‌روند نیز دچار مشکلات تحصیلی بسیاری‌اند که جمعیت امام علی(ع) افزون بر کمکی که به خانواده‌های این کودکان می‌کند در زمینه آموزش درسی و مهارت‌های زندگی و کلاس‌های هنری نیز به آن‌ها خدمات ارائه می کند.
جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) شیراز از سال 1385 با آیین کوچه گردان عاشقی فعالیت خود را آغاز کرد و به اجرای طرح‌های هماهنگ جمعیت در شیراز پرداخته است و اکنون افزون بر اجرای این طرح‌ها، به ‌صورت تخصصی بر معضل کودکان کار و خیابان، که به علت فقر و مشکلات خانوادگی در معرض آسیب‌های جسمی و روانی هستند، متمرکزشده و به ارائه طرح‌های کوتاه ‌مدت و بلندمدتی چون کلاس‌های سوادآموزی، نقاشی، تئاتر، بازی‌های فکری، اردوهای علمی می‌پردازد.
نشانی بازارچه خیریه حمایت از کودکان کار این است: شیراز، چهار راه زرگری (تقاطع شهید مطهری)، خیابان قصردشت، ساختمان دیباگران نوید فارس.
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.