به گزارش ایرنا، به نقل از نمابر روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، صیف، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور است که پیش از این سرپرست دانشگاه پیام نور فارس بود.
وی همچنین ریاست دانشگاه پیام نور خرامه و مدیریت پژوهشی دانشگاه پیام نوراستان فارس را بر عهده داشته است.
در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس منصوب می شوید. امید است با درایت و تدبیر، تلاش و همراهی همکاران و اعضای هیئت علمی در ارتقای جایگاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آن استان و تحرک بخشیدن به فعالیت های مراکز و واحدهای تابعه اهتمام ورزید.
در انتصابی دیگر در دانشگاه پیام نور دکتر محمد جمال زاده معاون اسبق دانشگاه پیام نور استان فارس، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های این دانشگاه منصوب شد.
وی پیش از این در سمت های معاون دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، مدیر کل تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، معاون دانشگاه پیام نور استان فارس، رئیس دانشگاه پیام نور کازرون، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور فعالیت کرده است.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.