معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز جمعه خود به نقل از سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات این استان پس از مطلع شدن از موضوع این کلاهبرداری، شناسایی و دستگیری متخلفان را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم و یک نفر از همدستانش را شناسایی کردند و این 2کلاهبردار را که قصد خروج از استان فارس داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
گودرزی ادامه داد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کردند، به بهانه اعزام به عتبات عالیات با هزینه یک سوم بها و تعهد پرداخت دو سوم دیگر از طریق خیران، از 300 نفر در استان فارس 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.
این مقام انتظامی گفت: مردم برای ثبت نام و سفر به عتبات عالیات از طریق دفاتر زیر نظارت حج و زیارت اقدام کنند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند.

**توقیف کامیون های حامل 420 راس دام قاچاق در خرم بید
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودروهای عبوری، سه دستگاه کامیون حامل 420 راس دام قاچاق را که فاقد پروانه بهداشتی و مجوز حمل بود، توقیف و سه نفر را دستگیر کردند.
گودرزی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه، هشت میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در 187کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
9387 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.