دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس گفت: پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با حضور 27 گروه طی 10 روز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هدایت رضایی در جمع خبرنگاران افزود: حدود دو ماه پیش جشنواره گروه نوازی را برگزار کردیم که این موضوع برای گروه‌های موسیقی فارس بسیار مهم بود تا بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و رقابتی میان گروه‌های مختلف باشد .

وی با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفندماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: جدول اجرای گروه‌ها را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که گروه های موسیقی بومی نیز در آن وجود دارد و این دغدغه ما برای جشنواره امسال بود .

رضایی خاطر نشان کرد: امسال جشنواره موسیقی فجر فارس را در تالار حافظ ، تالار احسان و هنر شهر آفتاب برگزار خواهیم کرد و با توجه به پتانسیل موسیقی در شیراز از مسئولان تقاضا دارم که تالارها و مکان های مناسبی برای برگزاری جشنواره ها ساخته شود .

دبیر جشنواره موسیقی فجر فارس خاطر نشان کرد: اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی‌کرد، امکان برگزاری جشنواره برای ما وجود نداشت و ما برای تک تک سالن هایی که میزبان جشنواره هستند هزینه پرداخت کردیم و به همین خاطر قیمت بلیط ها امسال گرانتر بوده و تا زمانی که سازمان‌ها و ارگان‌ها از جشنواره حمایت نکنند امکان تخفیف و کم کردن بلیط ها وجود ندارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.