به گزارش ایرنا در این مسابقه ها که عصر جمعه در محل تیراندازی با کمان ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، بانوان و آقایان شرکت کننده در مسافت 18 متر و در 2 بخش کامپوند و ریکرو با هم به رقابت پرداختند.
در رشته ریکرو بزرگسالان، محمد فلاح و رضا افشون هر 2 از شیراز و محسن زارعیان از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان این رشته نیز، زهره رابو از شیراز به مقام قهرمانی رسید، مریم فروزان از شیراز نایب قهرمان شد و فاطمه ناظم پور از جهرم بر سکوی سوم ایستاد.
همچنین در رشته کامپوند بزرگسالان، احسان یوسفی، امین آیتی و عباس نعمت اللهی هر سه نفر از شیراز به ترتیب به نشان های طلا، نقره و برنز دست یافتند.
در همین رشته و در رده بانوان، زهرا مرادیان از جهرم اول شد، طیبه تقی زاده از جهرم و سارا بنیانی از شیراز هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته ریکرو و در رده نوجوانان و جوانان، علی ذوالفقارلو از فراشبند، مهدی غلام رضا زاده از شیراز و محمدیاسین بنایی از فسا به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان نیز راضیه بنایی از فسا به مقام نخست رسید.
همچنین در رشته کامپوند نوجوانان و جوانان در بخش آقایان، امیرعلی هنری از جهرم مقام نخست را کسب کرد و در بخش بانوان هم در همین رشته انوشا امینی از ارسنجان و فاطمه تقی زاده از جهرم به ترتیب اول و دوم شدند.
30 تیرانداز از شهرهای شیراز، جهرم، مرودشت، بخش زرقان شیراز، فسا، فراشبند، ارسنجان و لامرد در زمین تیر و کمان مجموعه ورزشی دستغیب شیراز شرکت داشتند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.