به گزارش ایرنا خواننده سرود انقلابی 'یار دبستانی من' نیز دوشنبه در این آیین حضور یافت و بیان داشت: در 2 رویداد بازگشایی مدارس و ایام دهه فجر از چهل سال پیش تپشی در دل ماست.
جمشید جم در باره روزهای انقلاب گفت: چهل سال پیش در چنین روزهایی در تب ‌و‌ تاب حضور امام خمینی (ره) بودیم و من که در دوران حکومت نظامی دولت ازهاری در محرم 1357 از ناحیه پا مجروح شده بودم، چنان محو حضور امام راحل بودم که این مجروحیت را با نیروی جوانی از یاد برده بودم.
وی با اشاره به حضورش در میان ستاد استقبال کنندگان از امام (ره) اظهار داشت: امیر شاهنگیان سراینده سرود 'خمینی ای امام' و 'برخیزید برخیزید' بود و ما در دوازدهم بهمن ماه 57 در فرودگاه مهرآباد تهران، سرود خمینی ای امام را در بدو ورود ایشان خواندیم.
خواننده سرود یار دبستانی من با بیان اینکه در بیست و یکم بهمن ماه 57 همراه با همافران نیروی هوایی، صدا و سیما را در دست گرفتیم، اظهار داشت: از این تاریخ با عنوان نویسنده، سردبیر و تهیه کننده و از بیست و دوم بهمن 57 نیز به فرموده امام (ره) پشت میکروفن رادیو برای پخش آهنگ های انقلابی قرار گرفتم.
جم با یادکرد از شاعر سرود یار دبستانی من، منصور تهرانی گفت: تهرانی درصدد ساخت فیلم 'فریاد تا ترور' با هدف پاسداشت یاد سه شهید دانشجوی شانزدهم آذر 1332 شهید قندچی، بزرگ‏نیا و شریعت رضوی بود و این شعر را برای این فیلم سروده بود که من آن را خواندم.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.