به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته هشتم جمعه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان برابر تیم شهرداری سیرجان با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد و همچنان جای خود را در قعر جدول محکم تر کرد.
معلوم نیست بر چه اساسی هیات فوتبال فارس با وجود اینکه بازیکنان بسیاری از استان فارس به دیگر شهرهای کشور کوچ کردند، اقدام به اعزام این تیم ضعیف در این سطح از فوتبال برتر کشور کردند؟
به باور کارشناسان فوتبال فارس، لیگ برتر جای تجربه اندوزی نیست و این بازیکنان نوجوان و جوانی که در تیم خلیج فارس شیراز بازی می کنند با این شکست های سنگین و پُرگل روحیه خود را از دست می دهند و زنگ تفریح شدن آنها نیز دیگر روحیه ای برایشان باقی نمی گذارد.
اگر قرار بود تیمی از فارس شرکت کند باید با بهترین بازیکنان این کار صورت می گرفت و چقدر از مبلغ افزون بر20 میلیارد ریالی که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان فارس به تیم های آقایان در شیراز کمک شده،به این تیم تعلق گرفته تا بازیکنان ملی پوش شیرازی مجبوربه ترک دیار نشوند؟
با پول سه بازیکن درجه دو و 9 بازیکن درجه یک تیم های فوتبال مردان فجر و قشقایی شیراز می شد کل بودجه بازیکنان ملی پوش شیرازی که شهرشان را ترک کرده اند، تامین کرد و آنان حتی حاضر بودند با پول کمتری که دیگر تیم ها به انها می پردازند در شیراز بمانند و برای تیم شهر شان بازی کنند و آبروی فوتبال بانوان فارس هم ریخته نمی شد.
هم اینک که هشت هفته از لیگ برتر بانوان می گذرد تیم خلیج فارس شیراز کارنامه بسیار بدی از خود به جای گذشته، این تیم با 43 گل خورده و تنها 2 گل زده با هفت باخت، یک مساوی و با یک امتیاز در قعر جدول به سر می برد و از تیم هایی هستند که خطر سقوط در کمین انهاست.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور12 تیم شرکت دارند و پس از انجام بازی های رفت و برگشت، دو تیم انتهای جدول راهی دسته یک خواهند شد و با این وضعیتی که تیم شیرازی دارد اگر فکری به حالش نکنند سهمیه لیگ برتری بانوان فارس که آقایان 6 سال است در حسرت آن به سر می برند، از بین خواهد رفت.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.