به گزارش ایرنا، داریوش دهقان پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کازرون افزود: امسال با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، برنامه های مختلفی طرح ریزی شده است که مردمی بودن از جلوه های ویژه این برنامه ها است.
فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به پیشرو بودن مردم این شهرستان در مبارزات انقلابی ملت ایران در سال 1357 گفت: 40 نفر از چهره های انقلابی این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر به خاطره گویی این دوران می پردازند و نسل جوان را با واقعیت ایران قبل از انقلاب و اهداف نهضت امام خمینی (ره) آشنا می کنند.
دهقان گفت: محرومیت زدایی یکی از اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بوده است و از این رو، به همین مناسبت 40 گروه جهادی در مناطق محروم شهرستان کازرون حضور می یابند و به خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان می پردازند.
فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به همزمانی دهه فجر با ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر رعایت حرمت این روزها در برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: دوستداران اهل بیت و انقلاب اسلامی به همین مناسبت 40 دیگ آش نذری طبخ و میان مردم توزیع می کنند.
به گفته وی، توزیع نان صلواتی در 40 باب نانوایی شهر کازرون به مدت دو روز، پخش بسته های غذایی در میان نیازمندان و تخفیف 40 درصدی عوارض شهرداری از دیگر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب در این شهرستان است.
دهقان ادامه داد: علاوه براین، هر شب برنامه های مختلفی همراه با سخنرانی سخنرانان شاخص استانی و کشوری در 12 مسجد شهر کازرون برپا می شود و چندین طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی به همین مناسبت به مرحله بهره برداری می رسند یا کلنگ آغاز عملیات اجرایی آنها به زمین زده می شود.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.
7372/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.