به گزارش ایرنا، صابر سهرابی یکشنبه 23دی در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر فارس اضافه کرد: یکی از دستاوردهای مثبت نظام، افزایش رسانه های مکتوب بوده است که در جای جای فارس محقق شده است.
وی با بیان اینکه نقش رسانه ها برای معرفی دستاوردهای انقلاب موثر است، ابراز داشت: جامعه امروز با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، شور، نشاط و شادی را در جامعه متبلور می کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دو کمیته اقلیت‌های دینی و فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه های دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی هنری دستگاه‌های عضو کمیته احصا شده است و این برنامه ها از دهه فجر تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.
وی بیان داشت: فارس لبریز از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و نقش رسانه‌ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی بسیار تاثیرگذار است.
سهرابی تعداد کانال های فضای مجازی را در زمان فعالیت تلگرام 2200 کانال فعال در فارس عنوان کرد و گفت: هریک از این کانال ها بیش از 5000 نفر عضو داشت و بیشتر کانال های مجازی در حوزه اقتصادی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: در سال 1357 تنها یک روزنامه در فارس فعال بود و امروز 517 رسانه مکتوب و برخط فعال هستند.
در این نشست مدیرکل صدا وسیمای جمهوری اسلامی استان فارس گفت: خروجی تصمیمات اتاق فکر غربی‌ها در دشمنی با ایران در رسانه های آنان نمایان می شود و پاسخ رسانه را تنها اصحاب رسانه باید بدهند و این وظیفه تاریخی در این برهه زمانی بر دوش ماست.
محمدتقی سهرابی با بیان اینکه هجمه و تبلیغات وسیع رسانه‌ها علیه انقلاب شدت گرفته است، افزود: در تضعیف دستاوردهای نظام در حوزه‌های سیاسی شاهد برنامه‌های متعددی از سوی دشمنان ملت بوده‌ایم.
مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی فارس گفت: از راهکارهای اجرای این تصمیم، بودن رسانه ها در کنار هم است و امروز در دنیای ارتباطات و در رسانه‌هایی که اهداف مشترکی دارند و منافعشان به خطر افتاده هم افزایی مشاهده می کنیم.
سهرابی با تاکید براینکه رسانه‌های داخلی باید هم افزاتر عمل کنند ابراز داشت: با تعامل همکاری و ارتباط میان رسانه‌ها می‌توان فرصتی مناسب برای چهلمین سالگرد انقلاب فراهم آورد و این موضوع برای رسانه ها آزمونی است.
وی عنوان داشت: همه دستگاه‌ها باید برای ارائه عملکرد چهل ساله انقلاب به خط شوند و خود رابرای ورود به نیم قرن دوم انقلاب خود را آماده کنند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.