به گزارش ایرنا محمدرضا شهابی، پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل افزایش قیمت مرغ، توزیع مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در این شهرستان با قیمت مصوب 89 هزار ریال عرضه می شود.
وی بیان کرد: هم اینک به صورت هفته‌ای، گوشت مرغ در بازار توزیع می‌شود و اگر این کالا در سطح بیشتری عرضه شود بر روند کاهشی قیمت‌ها موثر خواهد بود.
شهابی ادامه داد: از ابتدای دی ماه 97 تا کنون، هشت تن مرغ منجمد با هماهنگی واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی شهرستان جهرم به فروشگاه‌های شهروند این شهرستان و بخش‌ها تحویل داده شده است.
او گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون، 90 تن مرغ منجمد از طریق تنظیم بازار وارد شهرستان جهرم شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی همچنین برای کنترل و کاهش قیمت گوشت قرمز، عرضه این کالا را هم در دستور کار خود قرار داده است که در صورت محقق شدن، بر روند کاهش قیمت آن در بازار تاثیر خواهد گذاشت.
مصلی‌نژاد، مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نیز به ایرنا گفت: مراکز توزیع گوشت منجمد در این شهرستان در چهار راه بهارستان، تعاونی فرهنگیان و تعاونی مخابرات در شهر جهرم و 2 فروشگاه دیگر در بخش‌های خفر و کردیان است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.