به گزارش ایرنا سرهنگ سید خالد یوسفی، یکشنبه به خبرنگاران بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه مشکان شهرستان نی ریز، عصر چهاردهم دی‌ ماه جاری برای رسیدگی به یک تصادف که در حوالی روستای غوری در بخش پشتکوه این شهرستان رخ داد، به این مکان اعزام شدند.
وی افزود: در این تصادف که بین یک وانت نیسان و خودرو سواری پراید رخ داده بود، 2 سرنشین یک دستگاه پژو 405 که از محل مورد نظر عبور می کرد در ظاهر به قصد میانجیگری در صحنه تصادف حاضر شدند.
یوسفی بیان کرد: ماموران انتظامی که در محل وقوع حادثه حضور یافتند، متوجه رابطه بین رانندگان و سرنشینان سه وسیله نقلیه نام برده شدند و با ترفندی برای تنظیم رضایت نامه آنها را به پاسگاه انتظامی منتقل کردند.
او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو وانت نیسان، 185کیلوگرم تریاک که در قسمت بار این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند و متعاقب آن راننده وانت نیسان و 2 سرنشین پژو 405 دستگیر شدند.
یوسفی ادامه داد: در بازجویی های فنی و پلیسی مشخص شد که خودرو سواری پژو به عنوان پشتیبان، وانت نیسان حامل مواد مخدر را همراهی می کرد.
به گفته وی، این سوداگران مرگ که اهل یکی از استان های جنوب شرقی ایران هستند قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به مرکز کشور انتقال دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز افزود: با احتساب این مواد افیونی کشف شده، از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از هفت تن انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.