به گزارش ایرنا احد فتوحی، شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این رویداد فناورانه توسط فن بازار منطقه ای فارس و با حمایت فن بازار ملی ایران و شرکت شهرک های صنعتی این استان روز بیست و هشتم آذرماه 97 در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مرکز فن بازار منطقه ای فارس برگزاری رویدادهای استارت آپی با هدف جذب سرمایه برای شرکت های نوپا و استارت آپ ها و تسهیل انجام فرآیند رشد آنها در بازار است.
او اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به نیاز مبرم استارت آپ ها و شرکت های نوپا برای جذب سرمایه و نبود یک مکانیزم عمومی و مشخص برای رویارویی استارت آپ های آماده جذب سرمایه با سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه، رویدادهایی با عنوان استارت آپ در این مرکز طراحی شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: برگزاری استارت آپ دمو فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری در شیراز تاثیر مناسبی در شتابدهی حضور سرمایه گذاران در بازار دارایی فکری (بورس ایده) دارد.
فتوحی گفت: با توجه به اینکه گردشگری، یک صنعت خدماتی به شمار می رود و سرمایه گذاران این حوزه محدودتر از سرمایه گذاران فناوری های بخش صنعت هستند، برگزاری این رویداد نشان از آن دارد که می توان با اعتماد به تخصص بخش خصوصی، به تجاری سازی ایده‌ها در هر زمینه ای شتاب بخشید.
وی، در مورد طرح های شرکت کننده در این رویداد فناورانه هم گفت: در این رویداد، شرکت ها و متخصصان فناوری اطلاعات سراسر کشور طرح های خود را به دبیرخانه ارسال کردند که پس از چند مرحله داوری، طرح هایی از استان های فارس، تهران، یزد، خراسان رضوی و چهار محال و بختیاری در حوزه های گردشگری سلامت، سامانه ها و اپلیکیشن های گردشگری مجازی، رزرو و تهیه بلیت اماکن گردشگری و فرهنگی برای ارایه به سرمایه گذاران انتخاب شد.
فتوحی، از فعالان فناوری اطلاعات و سرمایه گذاران بخش گردشگری خواست در این رویداد فناورانه شرکت کرده و به تبادل ایده ها بپردازند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.