روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس پنجشنبه در بیانیه خود ضمن ابراز تاسف از « این اقدام طبیعت ستیز که منجر به ترویج کشتار حیات وحش خواهد شد» افزود: این اداره کل بر اساس وظیفه سازمانی و انسانی خود این اقدام نامتعارف را محکوم می کند و از طریق مراجع قانونی و ذی صلاح پیگیری خواهد کرد.
این روابط عمومی همچنین اعلام کرد: در استان فارس تاکنون نه تنها مجوزهیچ قرق اختصاصی صادر نشده است که علاوه بر ممنوعیت شکار چهارپا در سال جاری حتی مجوز شکار پرندگان نیز صادر نشده است.
در این بیانیه آمده است: مجوز قید شده در پوستر مذکور متعلق به یکی از استان های دیگر است و انتشاردهندگان آن (هیات تیراندازی شهرستان آباده) به طور خودسرانه و بدون هماهنگی با مراجع ذی صلاح ورزشی استان فارس و بدون اخذ مجوز از متولیان محیط زیست اقدام به چنین تصمیم غیر کارشناسانه و غیرمسئولانه ای کرده اند.
روابط عمومی اداره کل محیط زیست فارس افزود:اقدام این افراد، حامیان محیط زیست و دوستداران حیات وحش را آزرده خاطر کرده و قطعا به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه، با مدیران کل ادارات استان های همجوار و استان هایی که دارای قرق اختصاصی هستند مذاکره خواهد شد.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.