هادی تیزدست سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این تیم، یک تیم دیگر در همین رده سنی متشکل از اروند زارع، بنیامین نیک ورز و باوند کشاورز و یک تیم دختران نیز متشکل از پرنیا منصوریان، پانته آ عبودی و هانا تیزدست در دسته منظم با مربیگری امیر تهور و محمد ناظر مظفری به ترتیب رتبه 12 و 47 جهان را کسب کردند.
وی ادامه داد: مسابقات انتخابی رقابت های امسال که در کشور تایلند برگزار شد در 2 مرحله یکی در تیرماه در شهر کرمان و دیگری در شهریورماه در شهر تهران برگزار شد که از مجموع 12 تیم انتخابی برای شرکت در این مسابقات سه تیم از شیراز بود که بیشترین سهمیه به این شهر اختصاص یافت.
او اظهار داشت: در مسابقات کشور تایلند در برخی رشته ها 40 تیم و در برخی دیگر 110 و 108 تیم حضور داشتند.
سرپرست تیم رباتیک شیراز تصریح کرد: موضوع مسابقات امسال در کشور تایلند بحث غذا بود و اینکه چه تعداد از جمعیت جهان در حالی که در بسیاری از نقاط جهان غذا دور ریز می شود از کمبود غذا رنج می برند.
تیزدست افزود: در حقیقت این مسابقات به دنبال کشف ایده هایی بود که به مدیریت هرچه بهتر منابع غذایی در جهان کمک کند.
وی، با اشاره به ارائه ایده رستوران هوشمند از سوی تیم 2 نفره کاروان روباتیک شیراز افزود: بر اساس این ایده که توسط محمد صادق ابراهیمی ارائه شد و به عنوان دومین ایده برتر این رقابت معرفی گردید، غذا بر اساس شرایط جسمانی و سلامت فرد و رژیم غذایی خاصی که فرد باید رعایت کند و همچنین میزان گرسنگی فرد توسط سرآشپز که یک روبات است تهیه می شود.
او ادامه داد: این کار علاوه بر کمک به سلامت شهروندان، از اسراف و دورریز شدن غذا نیز جلوگیری می کند.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.