به گزارش ایرنا رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، دوشنبه در این نشست برای به کارگیری نیروهای شرکتی در پست‌های مدیریتی، به شهردار شیراز تذکر داد.
سیداحمدرضا دستغیب افزود: در برخی حوزه‌های شهرداری شامل، معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها، برای تصدی پست‌های مدیریتی در ساختار سازمانی مصوب شهرداری در سطوح میانی و عملیاتی، از نیروهای شرکتی استفاده شده است.
وی بیان کرد: این در حالی است که پیرو مکاتبه های مکرر سازمان بازرسی و با استناد به ماده پنج قانون استخدام کشوری، واگذاری پست‌های سازمانی به اشخاص غیر از مستخدمان رسمی، ممنون است و باید منطبق بر شرایط احراز هر پست سازمانی، از نیروهای رسمی شهرداری استفاده شود.
همچنین در این نشست، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز به دلیل درج نشدن نام مدیر مسئول در شناسنامه هفته نامه شهر راز که متعلق به شهرداری است، به شهردار تذکر داد.
احمد تنوری افزود: با توجه به لزوم پایبندی به موارد قانونی، لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا هرچه زودتر وضعیت مدیر مسئول نشریه شهر راز مشخص شود و نام او در شناسنامه این هفته نامه عینا درج شود.
همچنین در این نشست، کلیات تفریغ بودجه سال 1396شهرداری شیراز به مبلغ 23/8هزار میلیارد ریال در بخش درآمد و مبلغ 23هزار میلیارد ریال در بخش هزینه‌ها از اصلاح بودجه سال 96 به مبلغ 26/1 هزار میلیارد ریال تایید شد.
با تصویب کلیات این گزارش، مقرر شد گزارش و نقطه نظرات کارشناسان مالی در مکاتبه ای به شهرداری ارسال و در هفته آینده، جلسه انتخاب حسابرس توسط کمیته مالی کمیسیون و با حضور معاون مالی شهرداری برگزار و نتیجه آن به کمیسیون ارایه شود.
همچنین، طرح کمیسیون برنامه، بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز، مبنی بر دستورالعمل نحوه نظارت شورای اسلامی شهر شیراز بر شهرداری و‌ واحدهای تابعه به منظور بررسی کارشناسی از دستور کار جلسه خارج شد.
در ادامه این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، از سرداران و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، بسیجیان فعال در عرصه هنری و فرهنگی، امنیت سایبری، دانش بنیان و قرآن پژوهی تجلیل کردند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.