به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته دوازدهم این رقابت ها شنبه در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 16 بر سه مغلوب حریف خود شد.
تیم پارس آرا شیراز در این دیدار چندین بازیکن مطرح و با تجربه خود را همچون پرستو کهن و مریم نوری را در اختیار نداشت از این رو با یک عده بازیکن جوان گام به میدان گذاشت و بازی را واگذار کرد.
شاگردان نجمه برزگر، سرمربی تیم پار س آرا که نخستین سال خود را در لیگ برتر تجربه می کنند نیاز به زمان و تقویت بازیکنان مطرح دارد تا این تیم هم بتواند در زمره مدعیان باشد هر چند که تا این جای کار هم نتایج خوبی گرفته و قابل قیاس با همشهریش صنعت فجرشیراز نیست.
قصاوت این بازی را گلاره ناظمی، فریبا کعبی، اعظیمه شکرانه و اعظم حسینی بر عهده داشتند.
تیم پارس آرا هم اینک با 12 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده است و مس رفسنجان هم با 18 امتیاز ششم است.
با پایان یافتن هفته دوازدهم، تیم ملی حفاری اهواز با 36 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، نامی نو اصفهان با 31 امتیاز دوم و تیم دختران کویرکرمان هم با 21 امتیاز در جایگاه سوم است.
همچنین تیم فجر شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ برتر با 19 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است.
تیم پارس آرا شیراز در هفته سیزدهم این رقابت ها روز بیست و ششم آبان ماه جاری در شهرکرد به مصاف تیم دریژنو این شهر می رود و تیم صنعت فجر شیراز هم در این روز در رشت میهمان تیم شهرداری این شهراست.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.