فرشید ابدالی دهدزی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیش بینی های انجام شده درعملیات تعمیرات اساسی و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز، آمادگی کامل برای تولید پایدار و حداکثری گاز در روزهای سرد پیش رو را داریم.
وی با تشکر از همه کارگران و کارکنان این شرکت گفت: همه همکاران در واحدهای عملیاتی و ستادی با انجام کار گروهی که از ویژگی های بارز کارکنان این شرکت است؛ با دانش فنی و اتکاء به توان داخلی، فعالیت های جهادگونه و تلاش مضاعف می کوشند هیچ توقف تولیدی نداشته و در طول فصل سرد که هم اکنون در نقاط شمالی و غربی کشور آغاز شده، خدمتگزار مردم شریف میهن اسلامی و گرمابخش خانه های هموطنان عزیز باشند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان ادامه داد: امیدوار هستیم در فصل سرد پیش رو نیز این پالایشگاه همچون سالهای گذشته به تبع شرکت ملی گاز ایران با حداکثر ظرفیت در مدار تولید قرار داشته باشد و به رسالت مهم خود جامه عمل بپوشاند.
به گفته وی، پالایشگاه گاز پارسیان، ٤٦ درصد خوراک خود را از حوزه تابناک، ١١ درصد از حوزه وراوی و ٤٣ درصد نیز از حوزه هما- شانول دریافت و پس از فرآوری به خط چهارم سراسری پمپاژ می کند.
ابدالی افزود: شرکت پالایش گاز پارسیان دومین تأمین کننده گاز طبیعی و بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور است که درشهرستان مهر در جنوب استان فارس واقع شده است.
شهرستان مُهر در 330 کیلومتری جنوب شیراز است.
9869/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.