به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، عصر سه شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه ها گفت: بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، در سالن حافظ و در فضایی به وسعت 6هزار مترمربع برپا شده است.
سید محمود موسوی افزود: در این نمایشگاه 57 شرکت تولیدکننده و نمایندگان داخلی و خارجی، انواع لوازم خانگی از جمله، یخچال، فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و فر، هود آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، جارو برقی، لباسشویی، انواع قابلمه و ظروف، آبگرمکن، اتو و سبزی خردکن را به نمایش گذاشته اند.
او بیان کرد: همچنین در نخستین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای نیز بیش از 20 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی، در سالن بهار جدیدترین محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.
وی اظهار داشت: این محصولات در زمینه های مختلفی از جمله، صنایع برودتی و یخچال های فروشگاهی و رستورانی، صنایع آشپزخانه های صنعتی و رستورانی، قفسه های فروشگاهی، صندوق و نرم افزارهای حسابداری، چرخ‌های خرید و دستگاه های ثبت سفارش است.
موسوی ادامه داد: حمایت از تجهیز و به روز رسانی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای که به عنوان یک نهاد مدرن توزیع کالا نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف وقت دارند، موجب برگزاری نخستین نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی در شیراز شده است.
او گفت: آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا، خرید آسان، مطمئن و سریع، حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی استفاده از کالاهای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه هاست.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: امیدواریم برگزاری این 2 نمایشگاه بتواند با توجه به بحران بازار، چالش این روزهای متقاضیان کالا را تا حدودی برطرف کند و اقدامی موثر برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد.
این 2 نمایشگاه تا روز ششم مهرماه 97 از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.