محمدهادی قانع، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آتش سوزی که عصر امروز (بیست و پنجم شهریور) رخ داد، نیروهای امدادی در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در پی این حادثه نیروهای عملیاتی هشت ایستگاه آتش نشانی 3، 19، 18، 17، 14، 12، 13، و 16 شیراز با تمام تجهیزات به محل این حادثه واقع در شهرک صنعتی شیراز اعزام شدند.
قانع اضافه کرد: این حریق در منطقه ای به وسعت حدود 2 هزار متر مربع در کارگاهی صنعتی و محوطه ای باز که محل دپو ضایعات پلاستیکی و شیمیایی به شیوه ناایمن بود، اتفاق افتاد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار داشت: این کارگاه به صورت غیر ایمن در قسمت ورودی شهرک صنعتی و در مجاورت کمربندی ایجاد شده که اغلب اتباع افغان مسئولیت کار در این مکان را بر عهده دارند و بر اساس بررسی های اولیه این حریق به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع و مجاورت این محل با شهرک صنعتی شیراز و امکان سرایت آتش، ماموران آتش نشانی حداکثر توان خود را برای کنترل این حریق انجام دادند و با حدود 2 ساعت عملیات ویژه، این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.
قانع افزود: بعد از اطفای حریق، ماموران آتش نشانی عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند.
وی، با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت، گفت: بررسی دقیق تر علت این حادثه و برآورد خسارت آن در دست بررسی است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.