علی عسکر نجفی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: این دانش‌آموز همزمان با سراسر کشور در 31 شهریور ماه در جشن شکوفه‌ها شروع تحصیل را جشن می‌گیرند.
وی ابراز داشت: جشن شکوفه ها ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان و جشن غنچه ها ویژه نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی با توجه به قرار گرفتن در روزهای محرم، متناسب با حال و هوای فرهنگی و دینی برگزار می شود.
نجفی عنوان کرد: در سال تحصیلی آینده که از مهر 97 آغاز می شود 800هزار دانش آموز در حدود هشت هزار مدرسه در سراسر استان فارس به تحصیل می پردازند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به سیاست های آموزش و پرورش در خصوص تامین نیروهای انسانی مورد نیاز گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی و از سوی دیگر عدم به کارگیری نیروی جدید در سال جاری با مشکلات جدی در تامین نیروهای آموزشی مواجه هستیم البته سیاست آموزش و پرورش انقباضی عمل کردن در این حوزه است که با اجرای مطلوب نقل و انتقالات در سطح استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: تامین نیروی انسانی مدارس و بحث پروژه مهر از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش فارس هستند که با جدیت خاص از سوی مسئولان و کارشناسان اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها در حال پیگیری است.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.