به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نی ریز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما در همین فضایی که کشور با فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان و بدخواهان مواجه هست، روند خدمت متوقف نشده و خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی همچنان ادامه دارد.
وی بیان داشت: در همین شهرستان نی ریز، ظرف مدتی که به این سمت منصوب شدم، شاهد اجرای طرح های بزرگ و قابل توجهی مانند مجتمع فولاد با اعتباری در حدود 350 میلیارد تومان بوده ایم و بر این باوریم که این مجموعه صنعتی می تواند یک گلگهر دیگر در منطقه نی ریز باشد.
استاندار فارس افزود: پروژه دیگر سد چشمه عاشق نی ریز است که 100میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن انجام شده و باید بکوشیم که عملیات انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی و احیای صنعت به سرانجام برسد.
تبادار افزود: پروژه دیگر کارخانه سیمان نی ریز است که 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری در آن صورت گرفته و تقریبا به اتمام رسیده است.
وی گفت: همه این اقدامات فرصت هایی است برای عمران و آبادی این استان و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر و رفع مشکلات موجود باشیم.
استاندار فارس، این استان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و اظهار داشت: در کنار تلاش مجموعه های دولتی، اعتقاد بسیاری به ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی دارم و معتقدم با کمک بخش خصوصی می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.
او افزود: این انقلاب از ابتدا بحران های بسیاری را با یاری خداوند، همت مردم و خون پاک شهدا پشت سر گذاشته و بی شک این مقطع را نیز با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت اما این مهم مستلزم این است که همگان کمک کنند.
تبادار افزود: به رغم همه مشکلات و تنگناها، امید بسیاری به استان فارس دارم چرا که در مقایسه با سال های گذشته از میزان بیکاری کاسته شده، فضای کسب و کار ارتقا یافته و گردشگری رونق پیدا کرده و همه اینها پیام رسان حرکت های رو به جلو و امید به آینده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.