معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان داشت: در قالب اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مرودشت از احتکار لوازم خانگی در یک انبار مطلع و پس از هماهنگی قضایی، به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این انبار، انواع لوازم خانگی خارجی و ایرانی شامل تلویزیون، یخچال و سایر لوازم برقی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای احتکار شده بیش از 12 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر، تحویل مراجع قضایی و انبار او نیز پلمپ شد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب عنوان شده است: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی داراب، پس از مطلع شدن از خبری مبنی بر نگهداری و احتکار کالا در 2 انبار با کسب مجوز قضایی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، از انبارهای مورد نظر بازدید کردند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در این انبارها 55 تن و 300کیلوگرم برنج، 12تن شکر، 4 تن و 800 کیلوگرم روغن و 9 تن و 200 کیلوگرم حبوبات که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.
وی اظهار داشت: ارزش این محموله احتکار شده، هشت میلیارد و 998 میلیون ریال برآورد شده است، در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.