معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش یکشنبه خود از قول فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز اعلام کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان پس از مطلع شدن از اینکه فردی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پراید مقادیری مواد مخدر را به شیراز انتقال دهد با انجام گشت های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند و در بازرسی از این وسیله نقلیه 19کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.
شهرستان نی ریز در فاصله 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول جانشین فرمانده انتظامی شهرستان داراب بیان شده است: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر به وسیله راکبان 2دستگاه موتورسیکلت در شهر داراب، ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضایی این 2 وسیله نقلیه را شناسایی و توقیف کردند.
یحیی انصاری: در بازرسی از این 2 موتورسیکلت، 19 کیلو و 920 گرم تریاک و 2 کیلو و 200 گرم مرفین کشف و 2 نفر دستگیر شدند.
شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا هم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با شناسایی عاملان توزیع مواد مخدر و اخذ دستور قضایی، در 2 عملیات جداگانه از مخفیگاه آنان 9 کیلو گرم تریاک و 430 گرم هرویین کشف شد.
سرهنگ فرج رستمی افزود: در پیوند با این مواد، سه نفر دستگیر و خودرو وانت نیسان متعلق به آنها که از آن در امر توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.
شهرستان فسا 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.