به گزارش ایرنا جلیل حسنی، پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه این میزان اعتبار در مقایسه با سال 96 بیانگر هفت درصد افزایش است، بیان داشت: به دلیل وسعت این شهرستان باید توزیع اعتبارات به ویژه اعتبارات توازن منطقه‌ای به صورت خاص برای لارستان لحاظ شود.
معاون استاندار فارس افزود: یکی از سیاست های مهم دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام است و بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبار 330 میلیارد ریالی باید برای اتمام 89 طرح نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر توزیع شود.
حسنی ادامه داد: این اعتبارات در سر فصل های راه، حمل و نقل، آب و فاضلاب، ورزش و تفریحات، بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن، آموزش و پرورش، گردشگری، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، امداد و نجات، توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری هزینه می شود.
فرماندار ویژه لارستان همچنین بر نظارت مستمر بر روند اجرای طرح های عمرانی از سوی دستگاه های اجرایی این شهرستان تاکید و بیان کرد: مسئولان این منطقه باید ضمن تلاش برای جذب این اعتبارات، میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها را به دفتر فنی فرمانداری نیز اعلام کنند.
حسنی همچنین از مدیران این شهرستان خواست، برای خدمت رسانی شایسته به مردم، جذب اعتبارات بیشتر و اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با مدیران کل دستگاه های ذی ربط مذاکره کنند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.