مکان: پاریس، فرانسه/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سه افسر پلیس فرانسه که پیژامه و کلاه خواب بر سر داشتند در کنار صدها تن دیگر از همکاران خود در برابر اداره پلیس پاریس دست به تظاهرات زدند.

این افسران و اعضای اتحادیه صنفی اس‌. ژ‌. پ، با حضور در برابر اداره پلیس منطقه 13 پاریس خواستار پایان «بدرفتاری با پلیس پاریس» و احترام به «حریم خصوصی» خود شدند.

در اقدامی نمادین، سه افسر پلیس با لباس خواب بر روی یک تخت که در خیابان قرار داده شده بود دراز کشیده بودند و تظاهرکنندگان شعار می‌دادند: «جایگاه اجتماعی برای افسران پلیس» و «از تشکر خسته‌ ایم، برایمان کافی است!»

 

880x495_cmsv2_5d008cb4-4000-5ce0-aeec-957ab74eb352-3166790

manifestation-de-policiers-mardi-29-mai-2018-devant-un-commissariat-du-xiiie-arrondissement-a-paris_6065412

 

«ژوزف» یک افسر پلیس که 27 سال سابقه خدمت دارد، به خبرگزاری فرانسه گفت: «پیوسته کار ما بیشتر و بیشتر می‌ شود. هفته کاری را تمام می‌ کنید و با خود می‌ گویید که فردا استراحت می‌ کنم اما بعد به شما زنگ می‌ زنند که باید سر کار بروید، چیزی هم نمی‌ توانید بگویید. اگر هم سر کار و هم در خانواده اوضاع بد باشد کار به جاهای باریک می‌ کشد.»

اضافه کاری زیاد، کمبود امکانات رفاهی برای فرزندان و نحوه برنامه‌ ریزی‌ ها از جمله عللی است که افسران پلیس پاریس را به اعتراض واداشته است.

 

مکان: پاریس، فرانسه

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.