مکان: هاتای، ترکیه/ منبع:خبرگزاری آناتولی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، رجب طیب اردوغان باز هم لباس نظامی به تن کرد و به مرزهای این کشور با سوریه رفت تا عرض اندام کند.وی از زمان آغاز عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه چند بار لباس نظامی به تن کرد و از نیروهای نظامی این کشور در مرزهای ترکیه با سوریه بازدید کرده است.

به گفته خبرگزاری آناتولی رئیس‌جمهور ترکیه برای ابراز همبستگی با نظامیان عملیات شاخه زیتون به همراه جمعی از هنرمندان و ورزشکاران این کشور از پاسگاه مرزی اوغول‌پینار استان هاتای بازدید کرد.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه برای ابراز همبستگی با سربازان عملیات شاخه زیتون که طی دو ماه اخیر در این عملیات نظامی در شمال سوریه شرکت کردند به همراه جمعی از هنرمندان و ورزشکاران ترکیه از پاسگاه مرزی اوغول‌پینار استان هاتای بازدید کرد.

رجب طیب اردوغان..هاتای

اردوغان از نیروهای شرکت کننده در حمله نظامی به عفرین در شمال سوریه قدردانی کرد.

22

وی همچنین از ورزشکاران و هنرمندان مشهور ترکیه که برای حمایت از نظامیان عملیات شاخه زیتون به پاسگاه مرزی آمده اند نیز قدردانی کرد.

رجب طیب اردوغان......هاتای

اردوغان با بیان اینکه از آغاز عملیات شاخه زیتون تاکنون 3852 تروریست در عفرین از پای درآمده اند، گفت: تلفات و خسارات سنگینی به تروریست‌ها وارد شده و برای ریشه‌کن کردن و نابودی کامل آنها به مدت زیادی نیاز نیست. نیروهای ما به عملیات خود ادامه می دهند و راه فراری برای آنها باقی نخواهد ماند.

24

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه تصریح کرد: علاوه بر عملیات شاخه زیتون، ظرف یک هفته اخیر در چارچوب عملیات‌های نیروی هوایی ارتش کشور در رشته‌کوه آمانوس در استان هاتای 17 تروریست و در منطقه کانی راش در شمال عراق نیز 68 تروریست از پای درآمدند.

 

مکان: هاتای، ترکیه

منبع:خبرگزاری آناتولی

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.