مکان: آتن، یونان/ منبع: یدیعوت آحارونوت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، 10 تن از فعالان وابسته به چپ‌ در یونان، به سفارت رژیم صهیونیستی در شهر «آتن» حمله کردند.

این افراد وابسته به سازمان چپ‌ گرای «روبیکون» به سفارت رژیم صهیونیستی در یونان حمله کردند و گلوله‌ های قرمز رنگ به سمت آن پرتاب کردند. آنها که صورتشان را پوشانده بودند، ساعت 6 صبح با موتور سیکلت از محل گریختند.

در بیانیه این گروه آمده است: «ما در کنار فلسطینی‌ ها می‌ ایستیم، ملتی که دهه ها است قربانی ظلم و ستم اسرائیل است. در حقیقت این ملت برای ترک سرزمینش تحت فشار است. این نوعی پاکسازی نژادی است.»

 

8240042099997640360no

 

درادامه این بیانیه آمده است: «سوالی که اکنون برای همه ما مطرح است ماهیت مبارزه فلسطینی‌ ها برای استقلال است. این سوال، مساله بقای سرزمین برای ملتی که در آن متولد شده است را هم در بر می گیرد. برای همین ما با ده ها گلوله رنگی سفارت رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم. ما مخالف نزدیک شدن یونان به اسرائیل هستیم.»

اخیرا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد و از آن زمان تظاهرات‌ ها علیه آمریکاو رژیم صهیونیستی سرتاسر جهان آغاز شده است. تظاهرات ها بیشتر د جهان اسلام از جمله در اردن، ترکیه، ایران، لبنان، پاکستان، مالزی و اندونزی دیده می شود.

اکثر کشورهای اروپایی مخالفت خود را با اقدام ترامپ اعلام کرده اند، اما هیچ یک از این کشورها در این قاره در سازمان ملل علیه قطعنامه محکومیت بیانیه آمریکا رای ندادند.

مکان: آتن، یونان

منبع: یدیعوت آحارونوت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.