مکان: واشنگتن، آمریکا/ منبع: توئیتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، عکس کوچک ترین نوه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که شباهت بسیاری هم به پدربزرگش دارد، پشت میز کار وی در دفتر بیضی شکل کاخ سفید در توئیتر منتشر شد؛ عکسی که انتظار می رود انتقاداتی را به دنبال داشته باشد.

«اریک ترامپ» پسر دوم ترامپ عکس «لوک» پسرش را که که تنها چهار ماه دارد، پشت میز ریاست جمهوری در دفتر کار ترامپ در کاخ سفید منتشر کرده و نوشته است: «لوکِ کوچک به سختی کار می کند تا آمریکا را دوباره اول کند.»

 

DRC-xO7W0AUCJtW

 

«اول آمریکا» شعار ترامپ از زمان تبلیغات انتخاباتی اش تا به امروز است.

اریک ترامپ، پسر دوم و سومین فرزند رئیس جمهور آمریکا، و همسرش «لارا» در تاریخ 13 سپتامبر صاحب نخستین فرزند خود شدند.

انتظار می رود نشاندن این نوزاد بر روی صندلی ریاست جمهوری بار دیگر جنجال بیافریند. پیشتر در 16 فوریه «ایوانکا» دختر بزرگ ترامپ به دلیل نشستن بر روی صندلی رئیس جمهور اعتراضات و انتقاداتی را به دنبال داشت.

ایوانکا ترامپ در دیدار رسمی با «ترودو» نخست وزیر کانادا در اتاق بیضی شکل کاخ سفید حضور یافت، بر روی صندلی رئیس جمهور نشست و در کنار پدرش ترامپ و نخست وزیر کانادا عکس یادگاری انداخت.

منتقدان می گویند که صندلی رئیس جمهور تنها مختص شخص رئیس جمهور منتخب است و فرد دیگری نباید برای روی آن بنشیند همچنین دفتر بیضی شکل کاخ سفید، نمادی از حاکمیت ملی است و برای سال ها محل استقرار و فعالیت سران ایالات متحده بوده است. 

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: توئیتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.