مکان: لاس وگاس، آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پلیس اعلام کرده است در خانه و محل تیراندازی «استیون پداک» - عامل مرگبارترین تیراندازی در تاریخ معاصر آمریکا - بیش از 40 قبضه سلاح گرم، مواد منفجره، و هزاران فشنگ پیدا کرده‌است.

«تدو فاسولو» کلانتر شهر «کلارک» در ایالت «نوادا» به خبرنگاران گفته است در اتاقی که پداک آن را در هتل «مندلی بی» در شهر «لاس‌ وگاس» محل انجام تیراندازی، اجاره کرده بود، 23 قبضه اسلحه پیدا شده‌ است. در خانه او در شهر «مسکیت» در نوادا، نیز 19 قبضه سلاح، مواد منفجره و چند هزار فشنگ پیدا شده‌ است.

 

0000

000

00

0

 

این مقام ارشد پلیس محلی ایالت نوادا تاکید کرده است که عامل حمله «به‌ تنهایی» عمل کرده‌ است.

آسوشیتدپرس به نقل از مقام‌ های رسمی که نامشان را فاش نکرده، اعلام کرده است که ضارب از افزودنی‌ هایی استفاده کرده که سلاح‌ های نیمه‌ خودکار او را به سلاح‌ های خودکار تبدیل کرده‌ اند.

در سلاح خودکار، تیرانداز می‌ تواند با نگه داشتن ماشه، بدون توقف، خشاب را خالی کند. این افزودنی طی سال‌ های گذشته نگرانی‌ هایی را در میان مقام‌ ها ایجاد کرده‌ است؛ با این همه در حال حاضر تهیه آن غیرقانونی نیست.

از سال 1930 به بعد، محدودیت‌ های شدیدی بر تهیه و خرید سلاح‌ های خودکار در آمریکا اعمال می‌ شود.

 

00000

استیون پداک

 

در سال 1986 غیرنظامیان از مالکیت مسلسل منع شدند؛ این قانون اما مالکیت مسلسل‌ هایی که پیش از آن تاریخ ساخته یا به ثبت رسیده‌ اند را در بر نمی‌ گیرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامی که نامش را فاش نکرده، گزارش داده است که پداک احتمالا از سلاح‌ های خودکار یا سلاح‌ های تبدیل‌شده به سلاح خودکار، که به‌ صورت قانونی خریداری شده‌ اند، استفاده کرده‌ است.

با این وجود هنوز مشخص نیست مهاجم چگونه و در چه بازه زمانی این همه اسلحه، مواد منفجره و فشنگ تهیه کرده‌ است.

مکان: لاس وگاس، آمریکا

منبع: دیلی میل

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.