مکان: پاریس، فرانسه/ منبع: توییتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شماره تلفن «امانوئل ماکرون» در شبکه‌ های اجتماعی پخش شد.

رسانه های فرانسوی گزارش دادند یکی از شماره تلفن های همراه رئیس جمهور فرانسه مدتی است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و به این ترتیب رئیس جمهور ساعت ها پیغام های گاها ناخوشایند دریافت کرده است تا زمانی که نزدیکان رئیس جمهور بتوانند مشکل را حل کنند.

اولین بار هفته نامه «شلانژ» از انتشار شماره تلفن رئیس جمهور پرده برداشت. از بخت بد رئیس جمهور جوان فرانسه یکی از شماره های اصلی و مورد استفاده او در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. گفته می شود شماره رئیس جمهور از فهرست شماره های تلفن یک خبرنگار کپی و توسط یک نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

1

 

به گفته خبرنگار این هفته نامه، در میان پیغام های دریافتی تهدیدهای جانی هم علیه رئیس جمهور بوده است که ماموران امنیتی برخی از مالکان خط های تلفنی که به رئیس جمهور پیغام  داده اند را تحت تعقیب قضایی قرار داده اند.

نزدیکان رئیس جمهور اعلام کرده اند که هیچ اهمالی از سوی امانوئل ماکرون صورت نگرفته است.

کاخ الیزه، مقر ریاست جمهوری فرانسه تاکنون پاسخ و یا واکنشی به خبر انتشار شماره تلفن همراه ریاست جمهوری نداده است. با این حال اکثر رسانه های فرانسوی که این خبر را پوشش داده اند اعلام کرده اند که فردی که برای اولین بار این شماره تلفن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است به طور حتم مورد تعقیب و تحقیقات قضایی قرار خواهد گرفت.

مکان: پاریس، فرانسه

منبع: توییتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.